HALOHA!

Advertising is the way great brands get to be
great brands.
WE WILL ROCK U
FOLOW US
Home  /  Polityka zwrotów

Niniejsza Polityka Zwrotów określa zasady zwrotu produktów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego Nexom.pl, specjalizującego się w sprzedaży ekskluzywnych obudów do Apple Watch 44mm i 45mm. Zależy nam na pełnej satysfakcji naszych klientów, dlatego umożliwiamy zwrot produktów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Poniżej znajdują się szczegółowe zasady dotyczące zwrotów.

Prawo do odstąpienia od umowy

Klienci dokonujący zakupu na stronie Nexom.pl mają prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu. Prawo to przysługuje jedynie konsumentom, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu drogą mailową na adres: kontakt@nexom.pl w ciągu 14 dni od dnia odbioru przesyłki. Wzór oświadczenia można znaleźć poniżej, jednak nie jest on obligatoryjny.

Zwrot produktów

Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, produkt należy odesłać w ciągu 14 dni na adres, który zostanie podany przez nas w odpowiedzi mailowej. Prosimy o zapakowanie zwracanego towaru w sposób zapewniający jego bezpieczny transport.

Koszty odesłania produktu w przypadku zwrotu pokrywa klient, chyba że zwrot wynika z wad produktu lub błędnego zamówienia (np. wysłania innego towaru niż zamówiony).

Warunki zwrotu

Aby zwrot został uznany, produkt musi być w stanie nienaruszonym, nie może nosić śladów użytkowania i powinien być kompletny (wraz z ewentualnymi akcesoriami i oryginalnym opakowaniem). W przypadku naruszenia stanu produktu, Nexom.pl zastrzega sobie prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu.

Zwrot środków

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, Nexom.pl dokonuje zwrotu środków w ciągu 14 dni od dnia otrzymania odesłanego towaru. Zwrot środków nastąpi w takiej samej formie, jakiej użyto do dokonania płatności, chyba że klient wyrazi zgodę na inną metodę.

W przypadku zwrotu całości zamówienia, klient otrzymuje zwrot pełnej kwoty, obejmującej także koszty dostawy (najtańszy oferowany sposób wysyłki). Jeśli zwrot dotyczy części zamówienia, zwracamy jedynie koszty produktów.

Reklamacje

Jeżeli zakupiony produkt okaże się wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, klient ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: kontakt@nexom.pl, opisując problem oraz załączając zdjęcia wady produktu.

W przypadku uznania reklamacji, produkt może zostać wymieniony na nowy, naprawiony lub klient może otrzymać pełen zwrot kosztów zakupu. Szczegółowe warunki rozpatrywania reklamacji są ustalane indywidualnie z klientem.

Postanowienia końcowe

Korzystanie ze sklepu Nexom.pl oraz dokonywanie zakupów oznacza akceptację niniejszej Polityki Zwrotów. Nexom.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej polityce, o czym klienci będą informowani na stronie internetowej sklepu.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych ze zwrotami lub reklamacjami prosimy o kontakt pod adresem: kontakt@nexom.pl.